Logot më të famshme në botë

Image

Logo që bëjnë përshtypje

Korporatat shpesh krijojnë strategji marketingu që synojnë krijimin e një logo që do të ngelet në memorie për dekada me radhë.Kompani si Apple, Coca-Cola, Google, IBM, Pepsi, Adidas dhe Yahoo! e kanë treguar veten duke krijuar logo që kanë revolucionarizuar globin.Logot e tyre bëjnë  dallim në linjën e gjatë të logove më të famshme në botë.

Cfarë I bën këto logo kaq të famshme?

Logot e famshme kanë dicka të përbashkët-dallueshmërine dhe thjeshtësinë.Ajo c’ka është e rëndësishmë për t’u thënë është se logot  ndihmojnë në identifikimin e një biznesi.Sa më e dallueshme të jetë një logo,aq më e famshme do të bëhet.Sa më komplekse të jetë një logo,aq më e vështirë do të jetë për njerëzit ta mbajnë mend.

Logo të suksesshme dhe prova e kohës

Ka raste kur një logo duhet rinovuar për t’iu përshtatur ndryshimeve të kohës.Megjithatë,logot e përmendura këtu,me ndryshime ose jo,kanë lënë një impression të përhershëm  në mendjet e njerëzve anembanë botës.

Posted on April 7, 2013, in News. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

