Llojet e logove

Ka lloje të ndryshme logosh dhe një dizajner nuk duhet të kufizohet kurrë vetëm në një stil.Image

Iconic

Logot simbolike ose ikonë janë përdorur për të ndihmuar në përcjelljen e një përfaqësimi të një kompanie ose markë pa përdorimin e tekstit. Nëse dizajni është menjëherë i njohshëm, i paharrueshëm dhe ka aftësinë për të mbajtur ende qartësi,  duke u riprodhuar në madhësi të vogla, atëherë projektuesi ka bërë një punë të madhe në bartjen e një logo simbolike. Kompani të tilla si Apple, & Nike të dyja përdorin logo simbolike dhe janë edhe disa nga logot më të njohura në botë sot.

Logos simbolike apo ikonë janë grafika që janë pakomplikuara, dhe janë përdorur thjesht për të përcjellë mesazhin e markës pa qenë tepër kompleks ose metaforik. Edhe pse disa ikona janë metaforike, ato duhet të jenë në gjendje për të reflektuar mesazh, për ata që nuk e kuptojnë një zë metaforik. Grafika mund të jetë abstrakte, ose e saktë. Ikonat, janë logot më të zakonshme.

Projektimi një logo ikonë mund të jetë i komplikuar. Në shikim të parë, kjo do të duket se e “thjeshtë” do të jetë më e lehtë, por dizajnimi i një logo ikonë është i vështirë. Ju jeni të kufizuar në hapësirë ​​dhe fushëveprim për të përcjellë mesazhin e markës, pa qenë kompleks, dhe në mbajtjen e integritetit të misionit të kompanisë. Kjo mund të jetë e vështirë kur ju jeni duke punuar vetëm me pak forma.

Wordmark

Image

Lloji i dytë i logos quhet Wordmark. Kjo përfshin emrin e një kompanie ose markë në një font të stilizuar që përpiqet të përcjellë idenë se për cfarë çfarë kompania. Në mënyrë tipike, fonts script janë përdorur për të nënkuptuar një ndjenjë të formalitetit apo përsosjes ndërsa fontet e trashë përpiqen të shfaqin fuqinë dhe pushtetin. Wordmarks gjithashtu mund të përfshijë një grimcë origjinalitet dhe stil për të rritur interesin e logos. Ashtu si logot simbolik, ju duhet të zgjidhni një font që kur shkallëzohet në një madhësi të vogël është ende e qartë dhe e dukshme për sytë e shikuesve.

Shumica e logove wordmark nuk përfshijnë grafika, por ka dhe nga ato që përfshijnë. Krijimi i një wordmark është e vështirë, sepse më shpesh, ju vetëm keni tekstin për të punuar. Ka shumë gjëra kreative që ju mund të bëni me një wordmark, por ajo mund të jetë më e vështirë për t’u krijuar, sepse ju jeni disi të kufizuar.

Combination Mark

Image

Tjetra, është combination mark logo. Ky lloj i logos ka karakteristika të mira të të dy botëve në kombinimin e tyre në një imazh dhe tekst brenda markës apo logo. Këto janë logot më shpesh të përdorura në botën e design.Logo Pepsi ka një tekst në mes të imazhit dhe kombinohen të dyja në diçka bindëse dhe të lehtë në sy.

Posted on April 7, 2013, in Tutorial. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: